Google-mainonta

Kun asiakkaat tarvitsevat tarjoamiasi tuotteita tai palveluita, on tänä päivänä Google usein se ensimmäinen paikka, mihin he suuntaavat niitä etsimään. Siksi yrityksesi on tärkeää näkyä ensimmäisen sivun hakutuloksissa toiminnallesi otollisimpien hakusanojen hauissa. Tuomme tuotteesi hakutulosten kärkisjoille kustannukset minimoiden.

4 syytä mainostaa Googlessa

  1. Tavoitat tehokkaasti asiakkaat ostohetkellä.
  2. Google-mainonnassa maksat vain, kun mainostasi klikataan. Pelkästä näkyvyydestä hakutuloksissa et maksa mitään, vaikka se nostaakin yritystäsi esiin.
  3. Google-mainonnan tulokset ovat selkeästi mitattavissa.
  4. Voit rajata mainoksesi näkymään vain haluamallesi kohderyhmälle myynnille otollisimpina ajankohtina.

Korvaa lehtimainoksesi Google-mainonnalla!

Google-mainonnan ehdottomia hyötyjä ovat tulosten mitattavuus ja mainonnan kehittäminen saatujen tulosten pohjalta. Toisin kuin lehtimainonnassa, Googlessa pystyt määrittämään itse, kenelle haluat mainoksesi näkyvän. Määrität itse myös sen, milloin mainoksesi näkyy ja kuinka paljon siitä maksat.

Googlessa pystyt kokeilemaan mainontaa pienillä kustannuksilla ja lisäämään panostusta saavutettujen tulosten mukaan. Maksat vain silloin, kun joku klikkaa mainostasi. Pelkästä näkyvyydestä hakutuloksissa et siis maksa mitään. Google-mainonnan kautta sinun on helppo ohjata asiakas tutustumaan verkkosivustollasi tarkemmin yritykseesi. Lehtimainonnassa tämä on huomattavasti haastavampaa, tuloksia on hankalaa mitata ja kustannukset ovat huomattavasti suuremmat.

Palvelun aluksi mietimme yhdessä yrityksellesi otollisimmat hakusanat, joihin panostamme ja määrittelemme sopivimman kohderyhmän mainonnalle. Me toteutamme näiden raamien mukaisen mainoskampanjan yrityksesi puolesta ja seuraamme sen tuloksia. Viilaamme kampanjaa matkan varrella mahdollisimman tehokkaaksi tuloksia tarkkaillen. Lähetämme mainoskampanjoiden tuloksista raportit sinulle kuukausittain.

Näin toteutamme Google-mainonnan käytännössä

1

Aloituspalaveri

Käymme kanssasi läpi yrityksesi tiedot, tuotteet ja palvelut sekä kampanjan yksityiskohdat: kohderyhmän, keston ja budjetin. Lisäksi mietimme jo alustavasti hakusanoja.

2

Kampanjasuunnitelma

Luomme aloituspalaverin pohjalta kampanjasuunnitelman, jossa on määritelty kampanjan raamit, sisältö sekä ehdotelmamme kampanjan hakusanoista. Tässä vaiheessa voimme vielä muokata kampanjaa mielesi mukaan.

3

Kampanjan toteutus

Luomme yrityksellesi Google AdWords-tilin, jos sinulta ei sellaista jo entuudestaan löydy. Toteutamme kampanjan suunnitelman mukaisesti ja seuraamme tuloksia aktiivisesti kampanjaa kehittäen.

4

Kampanjan tulokset

Raportoimme sinulle kampanjan saavuttamat tulokset kuukausittain tai kampanjan loputtua helppolukuisessa muodossa.

Tutustu myös näihin palveluihin